کد خبر : 70426تاریخ ثبت : 1397/1/15 07:02:05
در سال 96، 270 هزار نفر به درمانگاه تامین اجتماعی کنگان مراجعه و خدمات دریافت نمودند مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان:

در سال 96، 270 هزار نفر به درمانگاه تامین اجتماعی کنگان مراجعه و خدمات دریافت نمودند

مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان گفت: در سال 96، 270 هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه که به طور متوسط ماهانه بیش از 22 هزار مراجعه و خدمات دریافت نمودند.

به گزارش کوگانا مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک سال نو گفت: این مرکز درمانی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در راستای تحقق اهداف و انجام تعهدات سازمان تامین اجتماعی در ارائه درمان مستقیم بصورت سرپایی در یک ساختمان ملکی ارائه خدمات می نماید.

علی ربانی زاده افزود: در سال ۹۶، ۲۷۰ هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه که به طور متوسط ماهانه بیش از ۲۲ هزار مراجعه نموده و خدمات دریافت نمودند.

وی گفت: در سال گذشته جهت انجام این  خدمات قریب به ۸۵میلیارد ریال در این مرکز درمانی هزینه گردیده است.

ربانی زاده اظهار داشت: این مرکز درمانی تحت مراقبت سیستم مدیریت کیفیت ( ایزو۲۰۱۵ _۹۰۰۱) ارائه خدمات می نماید.

وی افزود: در حال حاضر در ارائه خدمات با 2 پزشک متخصص داخلی 5 پزشک عمومی 4 دندانپزشک و بخش های درمانی مامائی ، آزمایشگاه، رادیولوژی ، تزریقات و پانسمان ، داروخانه ،  پذیرش و همچنین بخشهای جانبی شورا و کمیسیون پزشکی و بخش های پشتیبانی اداری و مالی افتخار خدمت رسانی به بیمه شده گان عزیز و مردم شریف دارد.

وی اظهار داشت: رسالت این مرکز درمانی  به عنوان بزرگترین مرکز درمانی سرپایی در جنوب استان در بخش درمان مستقیم تامین اجتماعی می باشد که با هدف ارتقاء سلامت جامعه و ارائه خدمات مطلوب درمانی در حوزه کلینیک و پاراکلینیک با استفاده از کارکنان متعهد و توانمند در راستای تکریم ارباب رجوع و تعالی سازمانی با انجام به هنگام وظایف محوله می باشد.

ربانی زاده خاطرنشان کرد: پلی کلینیک بوعلی کنگان در دو شیفت صبح و عصر بصورت رایگان به بیمه شده گان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهد.

وی گفت:  در بخش آزمایشگاه علاوه بر آزمایشات روتین سرپایی آزمایشات هورمونی نیز انجام می گیرد و در بخش دندانپزشکی خدماتی همچون کشیدن دندان، جرم گیری، پرکردن، و خدمات پیشگیری همچون فلورایدتراپی، وارنیش، فیشورسیلانت نیز انجام می پذیرد.

مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان افزود: مراجعین به این مرکز درمانی خصوصا در بخش دندانپزشکی علاوه بر بیمه شده گان   شهرستان های کنگان و دیر، مراجعین زیادی نیز از استان فارس و هرمزگان پوشش داده می شود.

وی بیان داشت: در این مرکز درمانی علاوه بر خدمات درمانی بخش کمیسیون پزشکی جهت تایید مراجعین مربوطه در بدو شروع به کار از لحاظ جسمی و تایید دریافت بیمه ای و سنواتی و بخش شورای پزشکی جهت تایید استراحت های پزشکی و تایید پروتزها و اعزام بیماران در موارد خاص انجام می پذیرد.

وی افزود: در بخش مامائی علاوه بر ویزیت و معاینه بیمار، مراقبت های قبل از بارداری و حین بارداری و مشاورات زوجین انجام می گیرد.

ربانی زاده اظهار داشت: مجموعه اقداماتی که در سال۹۶ در راستای ارتقاء و بهبود خدمات و تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است به شرح ذیل می باشد.

1. دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت(ایزو) ، این استاندارد منجر به استقرار و بهبود مستمر کیفیت و اثر بخشی خدمات بر اساس استانداردهای جهانی و مستندسازی فرایندهای کاری می باشد.

۲. برگزاری ۲۷ دوره آموزشی عمومی و تخصصی هدفمند برای کارکنان و تعداد ۴ دوره آموزشی برای مراجعین و همچنین برگزاری سمینار مردمی در سطح شهر و سالن اجتماعات مرکز درمانی، چاپ و تکثیر پمفلت های آموزشی جهت ارتقاء و به روز نگه داشتن اطلاعات کارکنان و  افزایش سطح آگاهی مراجعین و بیمه شدگان در مقوله پیشگیری و درمان انجام گرفته است

۳. انجام مشاورات زوجین و نمونه برداری پیش رفته آزمایشات پاپ اسمیر

۴. توسعه فیزیکی و اصلاح بخش دندانپزشکی، ۵.توسعه فیزیکی  پذیرش و اتاق های خونگیری آزمایشگاه.

۶. اصلاح فضای فیزیکی و تکمیل بخش رادیولوژی

۷. اصلاح و تکمیل سالن اجتماعات

۸. افزایش ۲۴ قلم داروی جدید به سبد دارویی داروخانه

9. گل کاری واصلاح فضای سبز محوطه مرکز درمانی

10. جابجایی و اصلاح بخش مامائی و اداری

11. خرید دستگاه OPG دیجیتال با تکنکلوژی بالا (عکسبرداری کامل دهان و دندان) ، این دستگاه با قابلیت تصویربرداری با شفافیت و کیفیت بالا می باشد که انشااله در آینده نزدیک نصب و به بهره برداری می رسد.

12. خرید و نوسازی تعدادی تجهیزات پزشکی همچون سل کانتر هماتولوژی پیشرفته، صندلی خونگیری مجهز و میکروسکوپ و سانترفیوژ آزمایشگاهی، دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح، دستگاه سیلر .   علی ربانی زاده اظهار داشت: هرچند به شرایط ایده آل و پاسخگویی کامل مراجعین  فاصله داریم اما پرسنل وظیفه شناس  این مرکز درمانی تمام تلاش خود را جهت رضایتمندی و رفاه حال بیمه شدگان و مراجعین عزیز بکار می برند.

ربانی زاده در پایان از تلاشهای مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی  استان بوشهر وهمکاران خوددرپلی کلینیک بوعلی و همچنین از همراهی و فضای همدلی که مسئولین محترم شهرستان خصوصا فرماندار محترم و مجموعه فرمانداری و ائمه جمعه محترم شهرستان و شورای اسلامی شهر کنگان که با این مرکز درمانی ایجاد نموده اند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

وی در پایان گفت: با توکل به خدا و همت مسئولین دلسوز ان شاالله در آینده گام های بلندتری در جهت خدمت به بیمه شدگان عزیز برداریم.

 

اخبار مرتبط
کلمات کلیدی
ثبت دیدگاه