کد خبر : 69484تاریخ ثبت : 1396/9/5 11:25:22
آمدنیوز سایت محبوب تکفیری ها و صهیونیست ها

آمدنیوز سایت محبوب تکفیری ها و صهیونیست ها

اخبار در اینترنت اغلب فاقد منبع بلکه تاریخ و نام نویسنده است. در پایان این عبارت را ( موقع آمد نیوز ) در گوگل جستجو کنید تا تنها در یک بخش به عمق سرمایه گذاری سایت های تکفیری برآن پی ببرید.

به گزارش کوگانا،جذب مزدور از بین رسانه برای بیگانه چندان دشوار نبوده است همچنان که شناسائی رسانه های که طرح های محرمانه و سازمان هایی شیطان صفتی که با عناوین و شعارهای براق برای جذب مخاطبین جدید، تلاش هماهنگ و همسویی دارند چندان سخت نیست باید گفت: نمی خواهد حتماً حکم ماموریت مهر امضا شده به رویت برسد تا آشکار شود بوق و بلندگوی چه موسسه و مجموعه تشکیلات جهنمی هستید همین که شعار آنها را تکرار کنید و با اهداف آنها هماهنگ باشید و پشت ربات های اینترنتی آنها پنهان شوید و یا باز نشر گزارشات فریباکارانه شما را روزانه دنبال کنند گویای همه چیز هست اینها افشا می کنند که آبش خور شما کجاست و محرک و منبع تغذیه ی شما کیست؟

همه حوادث ریز و درشت که تیتر تحلیل می شود بویژه در مرحله ی فعلی جهان قبل از اینکه بعنوان حادثه و یا رویدادی در جوامع بوقوع بپیوند توسط به اصطلاح" نخبگان سایه "در ساختمان های مجلل و کاخ های سر بفلک کشیده، هتل های گرانقیمت 5 ستاره و ویلاهای بزرگ با جلسات محرمانه در قالب یاداشت های رسانه ی ،صرف نظر از دوره زمانی یا ساختار سیاسی و اجتماعی كه در آن زندگی می كنیم با هدف فریب مردم و برای جلوگیری از آگاهی از واقعیت سیاست های کنسرو شده، برنامه ریزی و سپس اجرا شده و سوژه ی داغ می شوند. همواره گروهی از افراد كه متعلق به افكار التقاطی، افراطی، فئودالی و لیبرالی و صهیونیستی هستند مدیریت افکار عمومی و انحراف اذهان را حتی در جزئیات روزانه هدف قرار داده اند.

 در طول سه دهه گذشته شاهد افزایش تعداد این افراد و جمع آوری های مخفیانه آنها زیر چترهای رنگی یا سقف های کاذب موقتی بوده ایم و به طور کلی هنگام خواندن آدرس و عناوین ها و کارکرد مدعوین این نشست ها و اجتماعات مخفی آنها، به اعمال و اقدامات آنها در قالب رفتارهای کثیف، اهداف مشترک خود را آشکار ساخته اند.

این عبارت آشنا در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب و عکس و پیام، دانلود فایل ها، دسترسی به انجمن های ویژه کاربران و همکاری با ما در سایت ثبت نام کرده و یا با شماره تلفن(000) و یا با نشانه (@) ارتباط برقرار کنید و این موضوع را به دوستان خود اطلاع دهید. را شاید چند بار خوانده و یا دیده باشید.

  این عبارت و پیام های مشابه همکار دست های پشت پرده در حوادث مخفی و آشکار است و به طور کلی در حساب های شبکه اجتماعی و در ارجاع منابع اطلاعاتی پتانسیل منابع گرا دهنده ی آن و محصولاتش، بسرعت  آشکار می شود.

همانند این عبارت و پیام های مشابه به خصوص در دوره اشغال عراق و افغانستان، کودتای رنگی در ایران و جنگ سوریه و لیبی و جنبش بیداری عرب به دروغ به نمایندگی از صدای توده به ترور آرمانهای مردم و شخصیت های مبارز سعی در کسب محبوبیب در میان کشورهای منطقه داشته است در این میان نام چند سازمان پر طمطراق جهانی که ادعا می کردند این موسسات رابط سازمان های مردم نهاد با نهاد و مجامع بین المللی هستند برای استخدام مشتریان در زمینه های مختلف به عنوان روزنامه نگار، فعال مدنی، فعال سیاسی، نویسنده، هنرمند، اقتصادان، سیاستمدار و اعضای سابق پارلمان و دولت در رژیم گذشته و کارشناسان امور سیاسی و امنیتی، بازرگان، فعال دانشجویی، رئیس و سخنگوی اتحادیه صنف و با ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم با نام سازمان های مختلف به حمل شعار های جذاب و ردگم کن پرداختند اما حقیقت واقع وروی دیگر این سازمان ها گاهی با کار زیر بال سازمان ملل متحد و شعارهای نخ نما و گاهی بعنوان رسانه ی داخلی، به طراحی پروژه های مخفی دستگاه های جاسوسی و موسسات پژوهشی پنتاگون وزارت امور خارجه ی آمریکا و انگلیس و مراکز مطالعات صهیونیست با هدف خاکستر کردن فکر مستقل همه مردم منطقه و جهان اسلام در کوره ی جهانی شدن صورت گرفت.

هِربرت جورج وِلز نویسنده و مورخ انگلیسی در سال 1928 نوشت: سیاست حاکم بر جهان، دنیایی از توطئه های باز و گسترده است که باید به تضعیف و محو و وجود حکومت ها و دولت صادق و مستقل بیانجامد،با این دیدگاه در پایان روند اجبار در آموزش آنچه که ما می خواهیم اجبارآً به بشر بیاموزیم ختم شود و باید بدانید جهان را به قبول خدمات عمومی که ما آنها را به طور مستقیم ارائه می دهیم اجبار می کنیم دولت جهانی به انجام این پروژه در هزاران مایل دورتر از کاخ خود به این اقدامات می پردازد اما زمانی که صنعت رویداد(یا بحران سازی) ایجاد شود دلایل مناسبی برای وادار کردن آنها در پذیرش اراده خودمان پیدا کرده ایم که این روند وقتی بسیار سریع اتفاق می افتد که صنعت بحران سازی پی در پی فعال باشد در این صورت بطور کلی انسان های جوامع توان بازسازی فکر خود را نخواهند داشت و بر این اساس، گاهی اوقات احساس می کنم که نسل های آینده در جهان از تبلیغات رسانه ای و تبلیغات به دلیل گمراه شدن براحتی زندگی ناعادلانه ی می پذیرند و مجبور به قبول بدون تردید اهداف آنها می شوند. اهداف آنها بسیار ساده است که همه ما باید در ایمان و دین، باورها، عادات، سنت ها، زبان، قوانین  یکی خواهیم شد.

 این امر می تواند یک فکر جهانی واحد جدید ایجاد کند که این بلوک منجر به جایگزینی همه گروه ها و منابع فرهنگی و اندیشه ساز باید باشد، بدیهی است که آن کل مدعی، جهان را با کمک رسانه خواهد بلعی و یک روز این دیکتاتوری به فرمانروای جامعه جدید بشری تبدیل خواهد شد.

 بمحض اینکه بخواهیم بر روی این نظریه شروع به فکر کردن کنیم بی اختیار یاد عملکرد"بنیاد رند آمریکا" که یکی از خطرناکترین نهادهای جهانی است، یعنی (موسسه RAND) می افتیم تنها یکی از ماموریت ها مستند شده این موسسه ایجاد تروریسم فکری و فیزیکی با تکیه بر کار رسانه ی در ایران و منطقه (با توجه به جمعیت و ترکیب قومب و مذهبی کشور) از طریق بحران سازی با بحث  اکثریت و اقلیت و طبقه سازی اجتماعی با گزارش های انحرافی بوده است.

  و از سوی این موسسه در خاور میانه اقدام به تجدید و تقویت حس ملی گرامی عرب و عجم و ایجاد درگیری های فرقه ای بین شیعه و سنی در سراسر منطقه به علت مشکلاتی که خودشان ساخته اند از طریق برنامه های چالشی مسخره آمیز در میان جوامع مسلمان،"که هر کدام نشان دهنده یک آموزه دینی برتر هستند" ارعاب مسلمانان سنی از گسترش شیعه با شروع سخنرانی پادشاه اردن ملک عبدالله بن حسین و هلال شیعی با اطلاع از اینکه پادشاه اردن فارغ التحصیل از موسسات نظامی انگلیسی که به عنوان نهاد تاویستوک فکری است که همه پادشاهان، شاهزادگان و اغلب وزرای عرب فارغ التحصیلان همان موسسه هستند این پروژه از سوی میلتون فریدمن در شیکاگو کلید خورده است.

دستورکار و ما نفیست هجمه علیه ایران اسلامی بوسیله موسسه راند و رژیم های تکفیری در رحم پروژه هایی مانند لابی عرب در پروژه شیکاگو با تولید و محتوی اخبارسازی دائماً در باب توسعه نظامی،هسته ای، صنعتی واقتصادی و اجتماعی ایران و تصویب ارتباط بین برخی از رسانه های عربی همسو، دوائری و افرادی در داخل ایران، بازار خبر پراکنی را به عنوان یک چالش بحث برانگیز و یک پروژه ایران هراسی مطرح می کنند بر همین پایه مفادی چون ایران و احیای پروژه امپراتوری فارس، ایجاد پایگاه های نظامی در منطقه، ایجاد شبکه های جاسوسی و تروریستی در سراسر جهان با همکاری شاخه نظامی و امنیتی سازمان ملل متحد و سازمان ناتو، موساد اسرائیل، در نهایت بعنوان تیتر بولتن خبری و گزارش کار دولت آمریکا در مورد ایران منتشر می کنند.

تنها در سال 2016 موسسه رند RAND بیش از 700 میلیون دلار به تعداد زیادی از کانال های ماهواره ای و سایت های فعال علیه ایران و منطقه در جهت آشوب مذهبی و قومی بین فرزندان یک کشور پرداخت کرده است. رسانه های عربی و غربی در نهایت می گویند که هدف از فعالیت این موسسات، دفاع از آزادی فردی، حقوق شهروندی، ارتباط اجتماعی نهادهای بین المللی است در اینجا وقتی به ارتباطات و اشتراکات موسسه رند و و زمینه ی فعالیت بنیاد بیلدربرگ و چشم انداز آنها نگاه می کنیم بدون شک به کارکرد روزانه ی آنها طور متوسط حداقل ​​8 ساعت در روز به مشترکات ویژه میانشان می رسیم که سایتهای مانند آمد نیوز بعنوان برده و ابزار اجرای دستورات موسسه راند و بنیاد بیلدربرگ در جهت اهداف ظاهر ابراز نشده به طراحی هر شایعه و جعل خبر به اشکال متنوع می پردازد و سپس سایت های تکفیری وهابی و صهیونیستی آن را باز نشر می دهند.

استراتژی رسانه ای آمدنیوز در بازی دادن افکار عمومی

مورخ فرانسوی گوستاو لو بون برای متقاعد کردن توده ها، ما باید ابتدا احساسات پرشور درون سینه ی آنها  رادرک کنیم و سپس وانمود کنیم که ما با آنها هستیم آن قضایا را به اشتراک بگذاریم و سپس آنها را تحریک کنیم تحریک با برخی از تصوراتی که بوسیله ایجاد ارتباط غیر منطقی یا ابتدایی میان اموری که ربطی بهم ندارند مطرح شده اند.

نوام چامسکی، فیلسوف برجسته آمریکایی، فعال سیاسی و استاد بازنشسته زبان شناسی در موسسه فناوری ماساچوست لیستی از ده استراتژی موثر و پر نفوذ مورد استفاده توسط "اربابان دنیا" برای ایجاد یک سیاست دستکاری ذهن مردم از طریق رسانه را معرفی کرده است.

این استراتژی در بهترین فرم سیستم های آموزشی، رسانه ی نیروی تهاجمی جنگ نرم با تطمیع، تهدید و ارعاب مافیای رسانه در سطوح مختلف خبری و گزارش ها اعمال می شود رسانه ی مهاجم برای رسیدن به یک تعادل بین داستان ها و دیدگاه های متضاد منجر به تمایل به "ساخت داستان در مورد رویارویی بین بخش های مختلف احزاب و جناح ها و مخالفان" می پردازد و حتی مسائلی مانند زباله و فاضلاب و اختلاف نظر در دفن زباله و مطالبات صنفی و قشری را برجسته می کند و با پوشش آن براساس «خشم و درد شهروندان آسیب دیده و یا ادعاهای متناقض از مصاحبه شوندگان و سخنرانان، فعالان دولتی و غیر دولتی به جای تمرکز بر مسائل و زمینه های فنی به  صحبت حاشیه ی خود ساخته؛ رنگ و بو لعاب تازه ی می دهد تا به موضع گیری بیانجامد.

عملکرد رسانه به نقش رسانه ی محدود نیست، زیرا استفاده از این روش برای گمراه کردن و منحرف کردن توجه افکار عمومی از مسائل مهم و تغییرات تعیین شده توسط نخبگان سیاسی و اقتصادی با استفاده از روش سیلاب مداوم خبر به حواس پرتی از مسائل اصلی با گرایش به اطلاعات کم اهمیت تمرکز نشان می دهند.

ترفندهای چهارگانه" آمدنیوز" در جعل خبر

1) فرایندهای ایجاد و انتشار اطلاعات، دموکراتیزه می شوند. همانطور که "بنیاد رند" قبلا برای پروژه های تحقیقاتی پیشرفته  از آنها دفاع کرده بود هر فرد یا گروه اکنون می تواند با تعداد زیادی از افراد در اینترنت ارتباط برقرار کرده و نفوذ کنند. و لازم نیست که گفتمان سیاسی پایه و اصولی داشته باشد.

2) عصر اطلاعات دیجیتال، محصول مستقیم دولت دموکراتیک، اجتماعی شدن اطلاعات است. به جای دریافت اطلاعات ما به طور مستقیم از مبادی نهادی، که عمدتا متعهد به رعایت استانداردهای لازم هستند با اینکه اغلب اجرای خبر ناقص است اما امروزه ما اطلاعات دلخواه را از طریق ارزیابی همکاران به دست می آوریم. این بدان معنی است که افرادی که ممکن است اخبار کمتری دریافت کنند درگیر بحث و بحث سیاسی شوند از جمله نگرانی های شدید، اشتیاق و عدم آگاهی، که موجب افزایش اشتباه یا جذب بخشی از مخاطبین تحت تاثیر شایعه خواهد شد در این بخش نهفته است سرخط خبر آمد نیوز بنا به گفته ی مطلعین آگاه و یا منبعی که نامش فاش نمی شود

3) در چشم انداز اطلاع رسانی امروز تقلیل جایگاه مخاطب، برپایه جداسازی گزارش و مطلب خبری از منبع آنها است. در گذشته خوانندگان به راحتی می توانستند میان منابع غیر قابل اعتماد مانند کاغذهای زرد و ابزارهای قابل اطمینان مانند روزنامه های محلی و ملی دریافتی خود را تأیید کنند. در مقابل مطالبی که اکنون به اشتراک گذاشته می شوند ممکن است خیلی متفاوت با مقاله ای باشد که در منبع اصلی منتشر شده است  و همین باعث ترویج نظریه ی توطئه می شود. به عنوان یک مطالعه اخیر توسط موسسه روزنامه نگاری آمریکا، اکنون منبع اصلی مقاله برای خوانندگان اهمیت زیادی ندارد، زیرا آنها در شبکه هایی که مشارکت دارند بخصوص در تلفن هوشمند با حذف ناخواسته، فرصت بازبینی و مقایسه مطالب را ندارند.

4) عنصر چهارمی که توسط بسیاری از کاربران مورد توجه قرار نمی گیرد نادیده گرفتن را هدایت کننده مطلب ناشناس بودن ناشر و توزیع کننده آن است. اخبار در اینترنت اغلب فاقد منبع بلکه تاریخ و نام نویسنده است. در پایان این عبارت را ( موقع آمد نیوز ) در گوگل جستجو کنید تا تنها در یک بخش به عمق سرمایه گذاری سایت های تکفیری برآن پی ببرید.

اخبار مرتبط
    کلمات کلیدی
    ثبت دیدگاه