کد خبر : 69216 تاریخ ثبت : 1396/7/30 12:52:13

تقویت ساختار رفتاری و تکریم دانش‌آموزان ویژگی‌های یک مربی پرورشی است

رییس آموزش و پرورش شهرستان دیّر گفت: تقویت ساختار رفتاری، حرفه‌ای و تکریم دانش‌آموزان و توجه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از دیگر ویژگی‌های یک مربی پرورشی است

به گزارش کوگانا، احمد عبدالله‌زاده صبح امروز در گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی شهرستان دیر اظهار داشت: تمام تلاش آموزش و پرورش در نظام جمهوری اسلامی این است که تربیت دانش‌آموزان ماهیت دینی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در این مسیر چالش‌ها و تهدیدهایی پیش روی ماست که باید با درایت و تدبیر آنها را مدیریت کنیم.

رییس آموزش و پرورش شهرستان دیّر با تأکید بر این که خروجی آموزش و پرورش باید دانش آموز ملتزم به مبانی دینی باشد،اضافه کرد: مربیان و معاونین پرورشی در واقع در آموزشگاه‌ها نقش مدیریت و هدایت دانش‌آموزان را برعهده دارند.

وی گفت: اساسی‌ترین نکته‌ای که باید در کنار آموزه‌های دینی به آن توجه شود مقوله تربیت دینی دانش‌آموزان است.

عبدالله‌زاده با بیان باید التزام عملی به مسائل و آموزه‌های دینی داشته باشیم، عنوان کرد: در آموزش‌های دینی به دانش‌آموزان به امکانات نیازمندیم اما تربیت دینی به درون خود انسان‌ها بر می‌گردد که  مربیان پرورشی باید این روحیه را در نهاد دانش‌آموزان به وجود آورند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان دیّر یادآور شد: یک مربی پرورشی باید دارای شناخت و ادراک و نسبت به فرهنگ غنی اسلامی احساس تعلق داشته باشد تا بتواند آن را به دانش‌آموزان منتقل کند.

وی ادامه داد: تقویت ویژگی‌های رفتاری، حرفه‌ای و تکریم دانش‌آموزان و توجه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از دیگر ویژگی‌های یک مربی پرورشی است.

اخبار مرتبط
کلمات کلیدی
ثبت دیدگاه